Destination: Arbetsförmedlingen

Varit en sväng på AF,
anmälde mig som arbetslös =(
så tradigt, tycker inte om det alls,
hoppas bara jag slipper gå på det där basinfo-mötet, för jag vet hur hemsidan fungerar,
och de 45 minuter man spenderar där är bortkastad tid och 45 minuter jag aldrig någonsin får tillbaka igen...
Likadant om jag ska behöva gå på info om jobb i Danmark...
Jag vet att det finns jobb i Danmark, och jag vet att fritidsledare tjänar way mkt bättre där än här,
jag behöver inte gå på sådana möten heller...
Nej, slöseri med värdefull tid är vad det är!

Bitter? Jag? Neeejdå!

Nej, nu ska jag skriva om min CV/meritförteckning och söka några jobb...

Lämna ett avtryck
Postat av: Patrycja

Sv: nej sant. Men de möttes i en bättre värld, eller hur? De är fan i mig döda båda två! JAg är helt traumatiserad. Kommer inte kunna se nästa avsnitt, men kommer vara tvungen.... Åhhh suck

2009-06-12 @ 08:26:45
URL: http://patrycja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0