Dagen D

Idag gäller det!
Idag är det EXAMEN!
Idag tar jag examen från fritidsledarlinjen, Eslövs fhsk!
Två år är till ända!
Och jag har klarat det! (inte för att det är så svårt, men det är ju ändå en hel del plugg)

Dagen ser ut som så här:
11.00 Skolan, ska städa undan lite, fixa present till lärarna
13.00 Medborgarhuset, ska kolla musikalarnas musikalföreställning
15.00 Fixa till sig inför kvällen
17.30 Fondutdelning
19.00 Avslutningsmiddag
22.00 Eventuellt festar FLU2 vidare nån annanstans
(har för mig tiderna var så här, har inte så jättemkt koll just nu egentligen, har annat i huvudet, haha)


Grattis till mig och mina klasskompisar i FLU2!


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0