"You're a wizard, Harry!"

Har precis, eller ja, precis och precis,
för en stund sen, kommit hem från bion,
såg Harry Potter och halvblodsprinsen
Aaaahhh, vad bra den var, bara älskar den
men sen är jag en typisk HP-nörd så jag hade älskat den vilket fall,
älskar böckerna, älskar filmerna, så är det bara.
Mkt humor var det =D xD
Synd bara att det typ tar 1-1½ år tills nästa film
som dessutom är uppdelad i två delar som visas med typ 1 års mellanrum,
aaaahhh, man blir ju galen för mindre!

Iaf, innan filmen blev det middag på Cats,
vitlöksbröd, fläskfilé med potatsisgratäng och kantarellsås och sorbetcocktail, mumma

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

nej jag tycker sorbet är lite tråkigt.

jag har & är fäst vid chocolate fudge brownie, himmelsk! :)

2009-07-19 @ 15:55:09
URL: http://granisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0