White wedding

Eller ja, blått och vitt var det iofs..

Bröllopet igår var jättevackert,
Ola och Malin var såå fina och Malin var en underbart vacker brud =)
Klänningen var ju såå vacker.
God mat och bra musik, iaf när allt dansband var avklarat, haha
Syrran satt redan i kyrkan och började planera för sitt bröllop
(haha, innan Jeppe ens har friat och hon vet om hon kommer gifta sig, haha)

Jag hade högklackat för första gången sen balen,
det gick ganska bra o gå i dem, dock var jag lite ovan, men det gick.
Lite längre också,
men det spelade ingen roll, haha

På tal om bröllop så frågade pappa om det är vår tur nästa år,
för han vill på en ny fest nästa år, haha.
Sen satt jag o Kimmy och diskuterade vilken kyrka och bygdegård vi skulle ha om utifall att,
Jag ville ha Finja och Kimmy Hörja av de anledningarna
att jag var döpt och Kimmy var konfirmerad i Finja och då ville jag sluta ringen,
Kimmy ville ha Hörja för att han var döpt där och familjen har redan haft två bröllop där,
aja, Hörja kyrka är ju en fin kyrka, dock har e bättre stolar i Finja bygdegård än Hörja som bara verkar ha trästolar vilket inte är trevligt o sitta längre stunder på =/

Aja, vi ska inte gifta oss än på ett tag (om vi ens gifter oss), så den dagen den sorgen...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0