Dagen idag

Idag har det hänt absolut ingenting,
Kimmy har varit borta heeela dagen och han har inte ens kommit hem än,
inte kan jag börja på maten heller för det fattas ingredienser som Kimmy ska fixa på vägen hem
*suck* Tyckte iaf att man kunde ha hittat på nåt idag iaf, när jag ändå inte jobbar,
men nejdå *tråkmånsson*

Imorgon jobbar jag 9-15, själv, vad jag vet,
sen inget jobb igen förrän på tisdag tror jag, då det är en lång dag, tror jag (7.30-22.00)
Den ena assistenten (vi är tre stycken) sa upp sig i veckan och lämnar ett 100% grav.vik efter sig.
Fick förfrågan om att ta över 50% av den tjänsten och samtidigt behålla min egen tjänst.
Tyvärr måste jag tacka nej eftersom jag inte har egen bil
och jag kan fixa att låna bil om det bara handlar om 2-3 dagar i veckan,
men inte om det handlar om 4-5 dagar i veckan.
Det är synd, men vad ska jag göra?!

Imorgon blir det bio, Harry Potter & the half-blood prince,
snacka om att jag har längtat efter den filmen,
ända sedan i januari då den egentligen skulle visats...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0