Update

Okej, nu kan jag uppdatera,
jobbar igen imorgon, en lång dag,
så det är fyra långa dagar på raken,
men det blir lite extra pengar med ob:t =)

I fredags gick jag på byrån igen,
nästan helt klar med en låda av tre,
en som är halvt klar och
en som jag inte ens börjat med än,
men det går framåt =)
Senare framåt kvällningen tog jag bussen hem och gick till sväronen för att grilla,
busade lite med Enrica, hon kollade sniglar tillsammans med mig och Emma,
sen plockade vi lite svarta vinbär där typ varannat var "pii" ;)
cyklade hem på Kimmys Cruiser, sjukt ostadigt,
inte cyklat på år och dar, eller nåt...

Lördag, jobb hela dagen från 10-21,
samma sak på igår,
var på min allra första fotbollsmatch live på Olympia,
HIF - GIF, HIF vann med 2-0
körde till Helsingborg för första gången också,
har nog aldrig kört om så mkt som jag gjorde igår...
Det var inte så svårt o hitta dit faktiskt,
typ rakt fram hela tiden och lite vänstersvängar...
Sen blev jag upphämtad på jobbet av Andreas J och Kimmy
sen vidare till Torino för en potatis och "Heartbreak kid" på det,
somnade väl när det var en halvtimme-20 minuter kvar, sjukt trött...

Idag händer inte mycket, tänkte vila lite,
för jag kände att jag hade lite ont i ryggen igår,
så jag vill inte förvärra det riktigt än

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0