Smältvarning

Helt insane vad varmt det är,
visst det är skönt så, hellre det än en massa regn hela sommaren,
men ändå, det är så fuktigt.
Hade varit lite trevligare om det varit en mer torr värme...

Katterna är precis lika sega som jag också nu,
slänger sig bara rakt ner på golvet och blir liggandes där,
raklånga, eller som pumakatten..

Kimmy är på svensexa idag,
hoppas han har roligt =)
Var en runda i Attarp hos parenteserna,
var tvungen o ta mig från lägenheten ett tag.
Fick både jordgubbs- och fläderblomssaft med mig hem,
götte!

Tvättar också ikväll *yeay*
upptäckte att hela tvättstugan var full av myror =/
Hmm, inte så trevligt kanske, men jag är med all säkerhet inte den första som sett det s
å fastighetsskötaren är nog redan informerad om detta...


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0