Raindrops keep falling on my head

Mötet gick väl bra, tror jag,
brukar inte tänka så mkt på det i efterhand,
får väl veta hur det gick sedan..

Hästveda marknad igår (och idag),
åkte dit med Sara med familj, trevligt =)
Köpte lite krydda att fylla på här hemma,
samt lite godisremmar till Kimmy och mig.

Sara köpte sjukt coola kalsonger till Thin,
hade jag bara haft pengar hade jag också köpt
Du fick trycka egen text på trosor, kalsonger eller tröja som t. ex Sandras "godis"
eller Kimmys lekplats, haha...

Käkade en langos oxå, ofc,
dock mätt efter att ha pastavagnat med Sara för första gången sedan gymnasiet
och det är lääängesen.
Träffade lite folk man kände,
dock mindre än vanligt av någon anledning, hmm, jaja...

Idag, ganska tradigt väder,
lite växlande så där...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0