Miniroadtrip

Varit ute o kört lite idag,
(varmt som bara den och ingen AC i bilen *tummen upp*)
en runda till Klippan,
svårare, fast än då lättare än jag trodde att hitta till arbetsförmedlingen.
Hade skrivit ut vägbeskrivning,
och den funkade jättebra fram till när jag skulle svänga in på Apoteksgatan,
sen var det kört,
hade fått höra att AF skulle ligga vid Netto, så jag blev förvirrad där
*skakar på huvudet*


Sen blev jag dessutom stressad på vägen eftersom jag hamnade bakom två långtradare innan Tyringe
och däremellan i Tyringe nånstans kom något långsamt gående fordon mellan dessa
och vi körde i 20-30 genom heeeela Tyringe
(okej, det är inte såå långt men det är störigt när man ska köra 50)

Hmm, ja, och senare, när jag kommit förbi dessa,
så hamnade jag, utanför Perstorp, bakom en smartcar,
ja, så jag körde i 45-50 i 1,5 km, på en 90-väg,
jepp, stressigt? Jepp!

Jaja, jag hann iaf fram i tid
*puh*
Och ja, får vi se hur det går...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0