Helgen i stort

Jobbade i fredags, blev en timme längre,
men gör ju inget, lite mer pengar sen ju =)
Sen blev det ju som sagt Cats och bio efter det...
Längtar redan efter att få filmen på dvd, men får väl vänta i ett halvår eller nåt på den...

Igår hände inte ett dyft,
skulle blivit Ivö, men vädret tillät inte det.
Ojavisstja, blev väckt vid sex på morgon av en smäll,
jahaja, då åskade det, så fick gå och dra ut sladden till modemet och sånt
Kimmy vaknade när jag kom in i rummet igen,
låg o mös lite till åskan, var längesen vi gjorde det...
Tradigt väder hela dan och K var i Hörja och donade,
blev film på kvällen, Rallybrudar, den var väl bra, men besviken på slutet, skulle varit mer...

Idag, lika tradigt väder, åkte till Attarp en sväng och snackade skit,
fick svartvinbärsgelé av B, ska hämta rabarber sen också nån dag,
och frukt till hösten, blir massa päron och äpplen.
Hämtade de sex första Harry Potter-böckerna (har den sjunde hemma)
för jag tänkte jag skulle börja om och läsa dem från början...

Imorgon blir det Åsum, ska göra vid en byrå där,
hoppas jag kan vitglasera den sen...


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0