Dagen, so far

Gick bra på jobb idag,
dit igen på måndag och får mitt schema då,
hann inte skriva ut det idag..

Sen hem, i ösregn halva vägen och
korkade bilister som tror de äger vägen och använder precis hela körbanan när de ska svänga av,
lär er köra längre in till kanten så man kommer förbi, puckon!
Okej, fått den ilskan ur mig...

Sen vidare till K-town,
skulle se om jag hittade en kofta eller nåt o ha på mig imon,
kan bli lite kyligt med bara klänningen,
samt att vi skulle fixa pengar på forex,
käkade på subway *mumma*
och hittade en kofta på H&M,
sen vidare till Maxi en snabbis...

Vad som händer ikväll vet jag inte än,
men förmodligen inget extravagant,
eftersom vi ska vara pigga och glada imorgon,
det blir en lång dag...

*älskar bröllop*

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0