Bio, bio, bio

Var som sagt på bio igår,
riktigt bra var den. Skrattade en hel del faktiskt.
Rätt många roliga repliker, haha.

Såg trailer på G.I Joe, den vill jag nog också se faktiskt,
samt att vi fick se HP 6-trailern,
så gött att vi ska se den nästa fredag *yeay*
(Ja, jag är en liten HP-tönt)
Kimmy hade inte sett den innan,
(han gillar inte o se trailrar för i regel visas hela filmen i dem)
och vi fick rysningar båda två...
Sen ska väl nästa film visas nästa år och vara uppdelad i två delar,
den första i november 2010 och den andra i juli 2011,
med all rätt för sista boken är lång och hela säcken knyts ihop i den så
får man inte med allt så avslutas inte vissa saker och då blir det inte alls bra i slutändan.

Sen längtar jag lite till den 20 november
New Moon-premiären
*yeay*
fast jag ser nästan mer fram emot Eclipse nästa vår,
fast sen säger de att det ska vara mer Edward i NM-filmen än vad det är i boken,
och det är ju positivt, för Robert Pattinson är ju inte helt fel o titta på ;p

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0