Ungern nästa!

Oj, nu är det typ en vecka sen jag skrev igen,
det bara blir så ibland...

Pluggade hela förrra evckan med ett arbete i ungdomssociologi,
mkt, mkt segt arbete. Det var riktigt tur att man var två om det, det vill jag lova.
Intervjuade ett kristet kollektiv, mkt trevliga grabbar bodde det där...

Det har snöat, och snöat, och snöat, sen har det snöat lite till,
sen regnade det, så nu har snart alla snön regnat bort..

I helgen hände inte så mkt,
bjöd hem svärföräldrarna på middag på fredagen och
Lourina och Enrica på söndagen...

Denna veckan har det heller inte hänt så mkt,
var stålande solsken hela dagen igår,
mkt, mkt nice =D snart vår *yeay*
sen skulle jag varit på en föreläsning igår,
men den glömde jag helt bort,
och tydligen så var jag inte den enda...


och ja, rubriken!
Igår blev det bestämt att vi åker till Budapest, Ungern på utlandstudieresa i slutet på maj! =D
Härligt! Men jag måste gå ner en massa kilon tills dess,
dels för att knna köpa en snygg bikini, vilket jag inte haft på år och dar
och dels för att jag i sommar ska på bröllop och hittar jag ingen klänning till dess så får jag ha en jag har i garderoben, och som jag för övrigt bara använt en gång,
och för att ha den MÅSTE jag gå ner i vikt...

Så det blir till att gå mer, äta mindre och mer rätt och resna ut kroppen lite grann,
aja, det ska nog lösa sig om jag bara ger manken till det...

Lämna ett avtryck
Postat av: Patrycja

det må så vara. det jag inte orkade skriva var att min läkare inte var helt säker på om det var körtelfeber, det kan ju likagärna vara halsfluss. Därför jag tar penicillin, det hjälper inte mot körtelfeber eftersom det orsakas av virus.. Blablabla.. för att göra en lång historia kort: jag smittar! :P Kommer sakna sötnosen dock... kan inte träffas förrän nästa vecka då ju! Och vi sover ihop nästan varje natt... Jaja. Kramar!

2009-02-25 @ 17:24:18
URL: http://patrycja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe nej verkligen inte. Mamma hade halsfluss en massa som ung. Fast hennes blev ju 1000 gånger värre än på oss vanliga, för honm tål ingen antibiotika. Så det fanns absolut inget de kunde göra för henne. Jag minns en gång när jag var liten. Hon var inlagd på sjukhus, och kunde inte prata, så ont hade hon. jag var jätterädd för henne! Men ja.

Sara B smittade ju mig när vi tog studenten. Jag hade halsfluss i typ 2 veckor efteråt. Då hade jag massa vita prickar i halsen, där bak typ. Nu har jag vita fläckar på halsmandlarna, och det är totalt annorlunda. Det ska ju vara vanligt vid körtelfeber också... Nej jag vet inte. Men just nu känns det som penicillinet hjälper iaf, så det är kanske fluss då!

Ha det! Kramar

2009-02-25 @ 22:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0