UKM-förberedelser och klassfest

Var en "snabbis" i skolan igår på förmiddagen och fixade inför lördagens UKM Eslöv,
målade en sådan här blaffa på ett stort tygstycke
Det blev nån grisrosa färg på byggarblå grund, inte världens snyggaste,
men bortsett från färgvalet, som för övrigt inte vi valt, så blev resultatet riktigt bra,
tack vare Jontys ritarskills och mina målar/fylla i-skills.
Fick lite hjälp av Prisca med en liten stund...
Detta fina konststycke ska hänga på scenen...

När så det var färdigt så blev det lunch på stan,
svinigt god kycklingbaguette på Grappa,
sen hade jag inte så mkt o göra innan vi skulle till Nille på klassfest,
så jag följde med honom hem och sen kollade vi på sista säsongen av That 70's show,
bara för att jag skulle hålla tyst, för det var bara därför jag fick följa med, om jag var tyst,
haha, vi pratade ändå, ganska så lika mycket, haha. Jaja, kul var det iaf.

Senare kom folket, typ halva klassen och så hade vi en liten klassfest,
mycket, mycket trevligt...

btw så bygger Eslöv om sitt systembolag, så att man nu ska få självbetjäning,
som här hemma.. Äntlisch säger jag, helt värdelöst så som de hade innan,
eller ja, har nu också, fram till maj eller nåt..
Man köper allt vid disk, även ölen och cidern,
lite jobbigt om man skulle glömma vad man skulle ha...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0