Plugg

Sitter och pluggar en fredagskväll *yeay*
men men, sånt är livet när man har rester och planerar att gå ut med ett komplett examensbevis...
Sen är det UKM - Ung Kultur Möts imorgon,
och då missar jag en hel pluggardag,
inte kul alls, även om jag inte hinner med så många uppgifter så kommer jag ändå en liten bit på vägen
och det är minsann bättre än inget alls...

Andreas var här innan,
vi käkade hembeställt =/ gott, men onödigt
Känns som att vi kunde lagat till något istället, men men pojkarna glömde handla när de var på Maxi...
Sen tvättar jag också ikväll,
jag är verkligen expedrt på att hitta på bra sätt att spendera en fredgskväll på, haha

Nu är Kimmy hemma hos Andreas,
latmaskarna tog en taxi,
en taxi för att ta sig typ 400 meter
Och dom behöver röra på sig, båda två!

Jag hade fan gått dit, för jag behöver röra på mig!
Aja, uppgiften kallar.
Adios!

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0