Dagen efter Alla Hjärtans Dag

Nu har jag inte varit inne och skrivit på typ en månad,
vad har hänt sen dess...
Hmm, kommer faktiskt inte ihåg,
så sådär värst mycket kan ju inte ha hänt egentligen...

Jag har klippt mig, äntligen, mitt hår var på tok för långt,
och färgat det i en helt annan nyans än vad jag brukar,
och blev faktiskt väldigt nöjd =)

Vi har möblerat om lite hemma,
numera har vi inget kontor/gästrum, utan enbart kontor,
gästsängen, som är Kimmys, har vi flyttat in i sovrummet så där har vi nu en 2,40-säng
riktigt gött, och hur mycket plats som helst, vilket är bra när man har två katter som också gillar att bre ut sig...

Skolan rullar på som vanligt,
snart dags för 6-poängsarbetet, och sedan utlandsresan,
sen slutar vi och jag kastas återigen ut i världen...

Jag har fått hoppa in och jobba lite till,
vilket är mkt trevligt, både för arbetslivserfarenheten och för plånboken =D

Sen har det varit lite fester och lite sådant smått och gott


Igår var det Alla Hjärtans Dag som sagt och vi var på IKEA för att köpa och hämta hem det nya skrivbordet,
senare på kvällen var vi ute och åt trerättersmiddag,
mkt mysigt! =)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0