Sista julruschen och julgranspåklädning

Var en runda i stan tidigare idag och fixade med lite sista minuten-klappar och en snabb runda inom Maxi för att inhandla juladresser för dem hade vi tydligen slarvat bort.
Helt insane vad folk det var ute idag och vissa av dem gick som om de hade hela dagen på sig (de vill säga de söndagskörde, fast de gick istället) Sjukt irriterande. Släpp fram mig liksom. Suck och allt det där. Ni som känner mig ser det säkert framför er, haha.

Vi har nu godis till förbannelse. Jag, och ja, Kimmy också för den delen, kommer att rulla fram efter nyår, haha. Insane.

När vi kom hem igen satte Kimmy igång med skinkan. Jag ska fixa med grönkålen senare. Som tur är så är den redan förvälld och så där så jag behöver bara stuva den. Vi har precis klätt granen också. Mycket, mycket fin blev den :) Men det blir den alltid.

Jag ska slå in alla mina klappar också av dem som inte redan är inslagna på ett eller annat sätt.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0