Photoshoot

Kom tillbaka från Malmö för typ 45 minuter sen. Turning Torso är hööögt. Fast vi var bara på 12:e våningen, men det var högt nog tyckte jag. Ett plus var att det typ tog en halv sekund att ta sig från bottenplan upp till 12:e vån. Sen hade man fin utsikt från omklädningsrummen. Säkert de som stod utanför också, eftersom det var ett stort fönster, haha.

Det blev mååånga bra bilder och det var faktiskt väldigt kul, om man bortser från all väntan.
När vi kom dit väntade vi i kanske en halvtimme innan sminket, sen satt vi och väntade i nästan 3 timmar innan vi fick fotas. Snacka drygt.
Fotografen var rolig och lätt att ha och göra med :) Frida var orolig att vi skulle få han som pratade engelska, men nej då.

Det blev spegelbilder, gruppbild, med rosa bakgrund, med svart bakgrund, grafittivägg, skuggbilder och vit bakgrund med stol. Jag tror jag har en från varje olik bakgrund. Och inte var det lätt att välja ut de man skulle behålla heller, my gush.

När vi kom ut därifrån var klockan fem och vi hade varit där sen kvart över ett. Ett heldagsäventyr med andra ord. Vi trodde vi missat det tåget vi tänkt ta hem, men se där, det var försenat så vi kom med deet iaf. Det är vardagslycka. Dessutom fick vi sittplats :D tillsammans dessutom.

Nu sitter jag här själv, för Kimmy stack hem till Andreas för öl, fastän han känt sig krasslig idag. Jävligt smart. Not.


Tillägg: En sak jag gillade med fotografen, tror han hette Mazzy, var att ibland när han fotat någon så visade han fotot för oss andra. Så att vi liksom fick se hur det blev och vad det var han tog för typ av bild. Dessutom skojade han med mig ett par gånger ;p Säger bara: abstrakt konst, haha

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0