Massagefotöljer och sexualkunskap

Var som sagt i B-löv i onsdagskväll. Riktigt trevligt.
Massa snack som vanligt. Det nya badrummet var för övrigt riktigt nice :)
Katterna var jättesöta, såg dock mest bara den lille, men ändå. Riktigt kelen var han också.
Visade Sara att de kan äta mer än kattmat, haha (gurka o dippa ;p)
Passade på att låna Thomas massagefotölj för jag hade haft lite stela axlar nu på sistone.
Så vi fastnade där inne medan grabbarna kollade Arga snickaren.
Blev lite "fest" därinne, haha ;) Vi gör sånt här allt för sällan egentligen.
Vi var ju väldigt tajta förr och det känns bra att det nästan är som innan.
Kom väl därifrån vid halv 10 nångång.

Igår hade vi sexualundervisning med eleverna på jobbet.
Gick riktigt bra (dock inte första gången de hade det)
Var kondomhantering, eller vad man ska kalla det, som stod på schemat.
När jag tänker efter tror jag inte vi hade så bra sexundervisning när jag gick i skolan.
Sedan blev det julgodisbakande, cornflakes crisp och något med jordnötssmör, riktigt gott.

Idag är det fredag och veckan har gått oerhört snabbt denna gången.
Är en ganska kort arbetsdag också.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0