Jobb?

Det var precis någon som ringde från manpower om en 75% tjänst i 6 månader på kundtjänst på ett företag i Strömsnäsbruk. Telefonabonnemang eller nåt sånt förstod jag det som. Blev lite konstigt sådär, eftersom jag står skriven som arbetssökande men det är ju tänkt att jag ska bege mig utomlands om bara ett par månader. Dessutom krävdes det att jag skulle ha körkort och tillgång till bil, vilket jag inte har. Körkort, men ingen bil. Hmm, ja... så jag var inte aktuell ändå sen visade det sig. Hade blivit lite knas sen för jag får väl inte säga nej till jobb egentligen, men det är väk ändå ibte lönt at ta något om jag ändå ska till England!? Eller?

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0