I'm so sorry that I put your heart on fire but I love you too

Helgen har gått oerhört snabbt, precis som vanligt.
Imorgon är det måndag och jobb igen.

Igår sov jag i princip bort hela dagen.
Träffade Sarabara en stund runt middag när hon var en snabbis i stan för att hämta lillasyster. Vi får ju passa på när vi kan, eftersom vi bor en bit ifrån varandra.
Det kommer att bli ännu värre sen när jag drar till London.
Sen hem igen, la mig framför TV:n och somnade vid 14-tiden, vid 5-halv 6-tiden väcker Kimmy mig och säger att maten är färdig. Så jag hade en powernap som hette duga ;p
Bestämde oss för att se Upp! till maten, nya pixarfilmen ni vet.
Den var faktiskt bra, bitvis lite sorglig också.

Idag blir det till att iordningställa adventsljusstaken, för ja, vi är lite sena med den.
Tror Kimmy och jag skulle baka lussebullar också :)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0