Svar från London

Jag fick svar från Marie tidigare. Mitt mejl hade blivit begravt, så hon hade inte kunnat läsa förrän nu.
Blev lite missförstånd och så, men hon ringde för typ 40 minuter sen.
Har suttit och snackat och rett ut allt och hon har berättat vad jag har att vänta mig och så.
Vad jag ska tänka på och så där. Vi skulle höras igen i nästa vecka.

Nu måste jag in till Kimmy, skulle ätit för en halvtimme sen, haha...

Tillägg kl. 20.37:
Det var nästan lite som en arbetsintervju. Eller det var kanske en intervju, haha.
Men iaf så gick vi igenom min ansökan, som för övrigt var imponerande :), och så där. Ställde lite personliga frågor och så.
Ja. Det här ska nog gå bra.

Lämna ett avtryck
Postat av: emma

aaah vad kul :)

nar hade du planerat att aka ungefar?

2009-12-09 @ 16:32:16
URL: http://granisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0