Julgodis

Idag har jag varit väldigt produktiv ;) Började dagen med att tvätta klockan 7. Drygt, men nödvändigt. Det blev julgodisbak idag som jag ju egentligen skulle gjort igår.
Det blev mozartkulor, cornflakes crisp och rocky road. Däremot är jag inte helt färdig med crispen utan jag ska chokladdoppa den imorgon. Jag har fått så ont i ryggen så jag får fortsätta imorgon. Knäcken ger jag mig inte ens på, utan det får Kimmy fixa.

Får även ge mig ut och fixa de sista julklapparna imorgon för jag pallar inte stressa med det den 23:e. Får bege mig upp till Coop först bara, så att jag kan få ut mina pengar.
Och köpa julklapp till julklappsleken samt se om jag kan fixa något till strumpan, för Tomten har tydligen inte fått K's adressändring. Illa. Mycket illa.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0