Äventyr

Har haft lite av ett äventyr idag :)
Fixade med julgodiset från igår och sen stack jag en snabbis till Coop,
som blev lite längre än jag räknat med. Fixade med lite godis och så där.
Inhandlade klappen till julklappsleken och sådär.
Har nu bara en och en halv julklapp kvar att fixa så jag måste ut och se om jag kan fixa det imorgon. Dock är det ingen brådska med den ena.
Dock böev det lite komplikationer vid kassan med mitt postgirokort, men det löste sig. Dock ett äventyr i sig.

Sen blev det som sagt pulkabacken med Emma, Therese och Malin. Mötte upp Therese på stationen och sen tog vi bussen till the hood ;p E och M hade redan åkt en massa när vi kom så de var liide kalla.

Jag åkte dock bara två gånger, en gång med en trasig pulka och en gång med en sopkasse som jag hade sönder, plus att jag hamnade baklänges och rullade typ 2 gånger, haha. Ett litet äventyr det också faktiskt, haha. Fast jag var lite feg. Jag vågade inte åka så mycket, och ännu mindre på tefatet. Där har man ju noll kontroll.
Dessutom är backarna på Breidablick liiite läskiga.
Sen snackade vi en massa skit, haha. Under tiden började det att snöa rätt rejält och sen frös vi så vi gick hem till Emma. Jag gillar atmosfären därhemma. Man känner sig välkommen liksom. Sen har jag lätt för att snacka en massa så det hjälper kanske, vad vet jag... Det blev middag och fika där. Sen fick jag Eddie till att köra mig hem ;p Snäll är han, min svåger :)

Det snöade rätt rejält som sagt och fortsatte ett bra tag. Det är så mysigt att det snöar såhär innan jul. Känns lite speciellt, eftersom det aaaldrig händer. Nu håller vi bara tummarna för att det inte försvinner innan jul. Man vet ju aldrig...

btw så älskar kattdjuren sina presenter från IKEA :D Och på tal om kattdjuren. Träffade ju deras familj nu ikväll. Sjukt vad lika de är varandra. Mina katter och dom alltså. Och kelna. Och söta. Och helt underbara :)


Grattis till Emma (har skrivit det hur mycket som helst nu idag, haha) som fyller år idag!
Fffhooosh, så har det gått ett år till, vänta bara ;)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0