2:e advent anno 2009

Det blev lussekattsbak, jag hjälpte dock bara till med utbakningen.
Jag tycker det är jättetradigt o förbereda och hålla på med degen.
Dock tror jag vi får baka en omgång till senare för dessa kommer att ta slut snabbt.
Bjöd hem sväronen på adventsfika med nybakta bullar, Enrica var också med.
Katterna var livrädda som vanligt när barn under 10 år kommer hit.
Fast Kitty är inget större fan av Enrica i största allmänhet,
vilket egentligen är synd om Enrica för hon vill ju mest bara mysa med katten.
Fick en liten smärre chock också, men jaja, det får väl gå som det går, men jag ger det inte mycket.

Har fixat med julkorten också så de skickas väl imorgon :)
Gjorde biff med potatis och brunsås innan. Det var första gången jag gjorde brunsås from scratch sen högstadiet och då höll det på att gå åt pipan, haha. Riktigt nöjd blev jag iaf :)
Kollade en film också, Crank: High voltage. Hmm, skulle jag nog vilja säga. Mkt, mkt skum film, men de flesta killar gillar nog den, massa naket i den. Jag slutade titta efter en timme, för jag tyckte den blev ganska tradig och emellanåt riktigt löjlig.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0