Tjejsnack #18

Här kommer veckans frågor från Tjejsnack;

Tjejsnack #18
9 augusti, 2009

Möbler
1. Beskriv din säng?
Den är stor, hela 2,40 faktiskt, men det är den bara för att det är t vå ihopsatta 1,20 IKEA-sängar. Dock väldigt bekvämt för vi kan bre ut oss som vi vill, plus att ena katten brukar ligga i min säng mitt emellan oss, så det blir liksom inte så trångt då. För övrigt ser den vanlig ut, vi har inget överkast, utan vi bäddar bara vanligt. Den tar upp väääldigt mycket av ytan i sovrummet också, såvi har inte mkt mer än den och klädgarderober- och byrårer där inne.
2. Vad har du för typ av sittplatser i TV-rummet?
En tresitsig och en tvåsitsig skinnsoffa från IKEA, och stolarna vid matbordet.
3. Vad har du för köksmöbler?
Köket är fäör litet så köksmöblerna står i storarummet, men det är ett vanligt lite mindre matbord med fyra stolar.
4. Hur förvarar du dina filmer, skivor & böcker?
Filmerna har jag i en hylla i storarummet, skivorna i TV-möbeln och böckerna i en hylla på kontoret.
5. Du måste köpa en ny möbel, vad vill du ha då?
Hmm, en ny soffa skulle jag vilja ha, med divan och lite större sådär.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0