Sommarfest

Hände som sagt ingenting igår på dagen,
Kimmy kom hem från gymmet,
sen mös vi med katterna i sängen,
Kimmy somnade och beslutade mig för att göra lite marängswiss av lite av det som var kvar sen sist,
då vaknade Kimmy och ville också ha, haha
Vi hade väl beslutat att vi skulle köpa nån baguette ellernåt och köra iväg nånstans o fika,
men det blev inte av, så sen vid tre somnade jag framför TV:n och vaknade inte förrän vid kvart över fyra,
och vi skulle gå tio i fem, och jag var inte färdig alls, ojdå, stress, haha...
Kom iaf iväg lite över fem och blev bjudna på grillat,
satt och busade med Enrica halva kvällen,
och jag har fått ett nytt namn; Mandra, haha =)
På det hela taget en trevlig kväll =)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0