Snart kommer tårarna

Blev lite utgång på festivalen i lördags, käkade lax på Kingan med Ante,

sen gick vi något varv, Kimmy fick upp mig i Virvelvinden,

fick en flashback från min barndom, typ 11 eller nåt,

då festivalen för ett år var på Hässleholmsgården,

pappa bjöd på karusellen, precis efter mat, ingen bra kombination,

jag mådde illa =/

Åter till present day, det var roligt ungefär halvvägs,

sen snurrade det på toook för snabbt,

kändes som om det aldrig skulle sluta, haha

Inte som på Liseberg, den klarar jag, just för att den inte snurrar så snabbt,

men här, ojojoj...

Jaja, det lugnade sig ganska snabbt och jag var bara lite illamående,

dock höll det i sig ända till söndag och höll i sig hela dagen, usch...

 

Iaf landade vi på Finjabacken, trist, ingen man kände och alla var typ 50+

ringde pappa som var på Graffitti,

han och Britt skulle kolla på Joakim och Micke när de skulle spela med sitt band,

Down South Blues, vilka jag för övrigt inte sett än så vi hängde där ett tag.

Sjukt bra var dom =) Sen drog vi hemåt med ett depåstopp i langosvagnen =),

illa detta året, bara ätit två, en i Ungern och en i Sverige...

 

Söndags var jag i Åsum, fixade med byrån, fick slipat en och en halv låda,

kanske fått mer om det inte vore så förbannat varmt,

höll på och kola, sen såg jag en groteskt stor rälig korsspindel *yss*

Helt randig på benen, örk.

Mamma o Co. har installerat sig i lägenheten

och det ser ut som om de har bott där i tre veckor redan,

precis som vanligt när de flyttar,

huset var ekande tomt, nästan..

 

Idag åkte Kimmy och jag med Kate till K-stad en runda.

Imorgon blir det jobb, både för Kimmy och mig, fast jag jobbar läääänge.

Hoppas att nya ass. är tillsatt, för det underlättar en hel del,

speciellt på tisdagarna och torsdagarna, då vi ska vara dubbelass.

Jaja, återstår o se imorgon...

 



Fall inte i för all din törst, man måste tänka först.

Fall inte i för allt i världen,

jag har inte tid att vända mig om och se,

för allt jag säjer blir fel ändå.


Tårarna, snart kommer tårarna.

Tårarna, snart kommer tårarna.

Tårarna, snart kommer tårarna.

Tårarna, snart kommer tårarna.


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0