Random

Nu har jag varit på ams och fixat med det jag skulle,
är återanmäld nu, hoppas det inte kluddar med en massa annat nu bara,
fixade med verifiering av utbildningar och sånt också,
så nu är det fixat också, skönt...

Annars har det inte hänt mycket alls idag,
kollat lite på nätet efter nya jobb,
gärna så nära som möjligt, för det tjänar man in på,
blir lite mer motion då också, och det är ju bra.

På tal om motion så måste jag minsjäl skriva in mig på gymmet snart,
jag måste träna bort allt fett jag lagt på mig de senaste tre, fyra åren.
När jag var på gymmet med jobbet
provade jag vissa av de övningarna som min fd brukare gjorde.
Speciellt den med magen tog som den skulle.

Grejen är bara att det är så tradigt och göra sånt här själv.
Jag är ganska duktig på att förlora motivationen till sånt här
eftersom jag inte tycker det är ett dugg roligt.
Jag kanske har motivationen själv till att börja,
men jag har inte motivationen själv till att fortsätta...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0