It's been a while

It's been a while,
ja, jag har haft o göra nästan varje dag sen i torsdags,
var i Åsum i fredags och fixade med byrån, hann slipa två lådor helt,
kom halvvägs med den tredje, men den var riktigt seg o slipa,
precis som om det satt mycket hårdare på just den lådan,
sen kom Fridolf o Jeppe, körde till Attarp för middag med familjen,
mkt trevligt, som alltid, pappa somnade framför stereon mitt i allt dj:ande,
som alltid, hahah

Sen jobb hela helgen,
var trött som bara den heela helgen,
sen Åsum igen i måndags och på byrån igen,
blev klar med den tredje lådan, men den tog sin lilla tid,
sen på själva byrån, tog bort färgrester på sidorna och slipade lite,
ser ut som om det också kommer ta ett tag,
men kan inte komma dit förrän på fredag igen
och då är det sista dagen som jag får till att göra det i Åsum,
sen får den flyttas till Attarp...
Jobbade lång dag igår, trött då också
(Vad är detta? Skyller på vädret jag, det hattar ju fram och tillbaka hela tiden)
Och idag är det tvättdag och på tal om det så måste jag ner och ta maskinen som är färdig nu...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0