Hemmadag

Hemmadag,
händer inte så mycket,
egentligen borde jag åka till K-stad och fixa med byrån,
men jag är pank, så jag kommer ingenvart,
that blows, kan jag säga...
och sen är det en hel vecka kvar till jag får min lön från juli,
och den är inte så fet så den kommer ta slut innan jag hinner säga 'Jippie',
däremot kommer nog den från augusti vara lite fetare,
men den får jag ju inte förrän i september,
ibland suger det att ha månadsförskjutning på lönen =/
dock bra om man skulle bli uppsagd för då har man lön en månad efter att man slutat.

Måste ta tag i nåt här hemma,
där finns lite disk från när jag jobbade långedag i tisdags =/,
mkt sådan också, trist..
Sen har jag fortfarande inte städat bokhyllan,
som jag skulle gjort i juni,
så jag får väl ge mig på det också antar jag...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0