Bara jobb, jobb, jobb...

Har jobbat heeela veckan,
fick ta en kollegas arbetspass pga semester,
bara långa dagar (9-20) förutomi torsdags (9-14) pga personalmöte,
är ganska glad att jag inte har heltid för det räcker gott och väl med ett långt pass i veckan,
förutom de veckor jag jobbar helg, då handlar det om tre långa pass i veckan...

I torsdags slutade jag som sagt vid 2 och senare på kvällen åkte vi till B-löv och grillade med Sara och Dennie,
Thomas (eftersom han bor där redan), Eva och Benito var oxå där.

Trevligt var det =)
Huset är i stort behov av renovering,
men det har helt klart potential =)
Det kommer bli superfint när de är klara...

Samidigt är det festival istan denna veckan, började i onsdags,
Johan spelade då, men orkade inte kolla pga jobbet,
sen har jag inte varit där alls än, oxå det pga jobbet...

Nu har jag iaf tre välförtjänta lediga dagar framför mig,
innan jag går på ett långepass på tisdag, lördag och söndag...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0