Åsum, Milner och Rosegarden

Nu har jag missat o uppdatera igen, hmm...
Jobbade som sagt i torsdags, en kort dag,
sen blev det lite ändrade tider med nästa vecka,
slutar lite tidigare på torsdag ist för på tisdag,
pga ett personalmöte, dock inte vid ett som det skulle bli egentligen
utan två eller nåt beroende på hur lång tid mötet tar,
fast bättre o sluta då än vid åtta eftersom det festivalen i stan i veckan,
synd bara att jag jobbar till åtta på fredag, men jaja, lite ob iaf...
Blev sjukt sugen på marängswiss, och det blev det =D

Igår, fredag var jag i Åsum och fixade med byrån,
en låda är helt färdig till slipning och de resterande två är nästan färdiga,
sen har vi delar av själva byrån som måste fixas till innan slipning,
men det börjar i alla fall komma nånstans nu =)
Var en vända i deras nya lägenhet i stan,
centralt, konstigt vinklat, hiskeligt rosa (fast det åtgärdas as we speak), ankor och kanalutsikt
är väl min spontana reaktion på denna lägenhet,
Det kommer bli mycket fint sen =)
Senare vidare till Rosegarden för att möta upp Kimmy, Emma & Eddie och Kate & Nalle
för att fira Nalle som fyllde år igår,
mkt gott, som alltid =)

Idag, lördag, vet inte vad som händer just nu på dagen,
men i eftermiddag blir det sommarfest hos Olsson-Månsson med familjerna,
bjuds på grillat och diverse drycker...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0