Ameh!

Angående DETTA och DETTA inlägget;

så är det onsdag och jag har fortfarande inga pengar på kontot.
Sen var jag och hämtade ut lite papper från jobbet som jag fått skickat till mig via rek.brev,
såg då på lönespec. att min utbetalning inte skulle ske förrän 31 augusti,
vilket är konstigt, för alla andra får sina pengar den 21 augusti.
Mycket underligt.
Och inte nog med det.
Det fattas dessutom en kvällstimme på sammanställningen,
så istället för att det ska stå 10 timmar så står det istället 9 timmar.
Nej, folket på ekonomi är jag inget större fan av just nu!
Jag får inte tag i chefen heller så jag kan rätta till felet,
för de pengarna ska jag ju också ha!

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0