Söndag

Usch ja, nu är det ett tag sen...
Har inte riktigt känt att jag har haft något att säga den senaste veckan

Har slitit med 6-poängaren,
sen har man gjort så mkt att man helt enkelt inte orkat så ja...
Var iaf på möte med Christer i tisdags,
det gick bra, som vanligt..
Kom fram till att det var bättre med lurkontakt nästa vecka,
eftersom jag förlorar en del tid på att ta mig in till Eslöv,
som i tisdags åkte jag 11.22 för att ha ett möte kl. 12 som i sin tur varar i högst 15 min,
så då får jag vänta på tåget som går 12.52 och är då inte hemma förrän typ halv 2,
alltså förlorar jag mycket pluggtid...

I onsdags var det bara plugg som gällde,
Kimmy och jag skulle skrivit in oss på hälsostudio,
men det blev inte då, så vi får fixa det snarast,
typ gärna imon eller nåt..
Torsdagskväll käkade vi middag hos Kate,
gott, och trevligt...
I fredags var jag hos Sara en stund,
senare fixade jag oxå lite intervjuer till arbetet...
Och igår firade vi syrran som blev 20,
helt sjukt vad tiden går snabbt...
Detta innebär att det är min tur om exakt 2 veckor...

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

det är e, han vill försöka igen :/

2009-04-19 @ 20:27:43
URL: http://granisa.blogg.se/
Postat av: Patrycja

Japp, livet leker. Det är faktiskt inte mycket som kan bli bättre:P Mao allt är hur bra som helst. =D Kramar

2009-04-20 @ 09:09:05
URL: http://patrycja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0