Different situations, different name

Mitt namn i olika situationer

DITT ROCKSTJÄRNENAMN (första husdjur & nuvarande bil) : Trinity Toyota (hmm, det lät ju nästan bra)
DITT SKURKNAMN (favoritglassmak, favoritkaka) : Baked Alaska Choclate Chip Cookie (vadå, långt? ;p)
DITT PILOTNAMN (första bokstaven i förnamnet, Första tre bokstäverna I ditt efternamn): S Gun
DITT DETEKTIVNAMN (favoritfärg, favoritdjur) : Blå Katten
DITT TV-SÅPANAMN (Mellannamn, stad där du föddes) : Jonna Tyringe (hmm, jag tror jag kör på rockstjärnenamnet)
DITT STAR WARSNAMN (De tre första bokstäverna i ditt efternamn, de två första bokstäverna i ditt förnamn): Gunsa
SUPERHJÄLTENAMN ("Den/det" + din andra favoritfärg, favoritdricka) : Den blå fantan (även här kör jag på rockstjärnenamnet, det är ju way mkt coolare än alla de andra jag fått till)
VITTNESSKYDDSNAMN (mammas och pappas mellannamn): Gitt Peter
DITT NAMN SOM VÄDERPRATARE PÅ TV (Din 6:e klasslärares efternamn, En stad som börjar med samma bokstav): Ulla Uppsala
SPIONNAMN (Din favoritårstid/månad, en blomma) : Vår/majviol
SERIEFIGURSNAMN (favoritfrukt, ett klädesplagg du har på dig nu + "ie" eller "y"): Apelsin Linny
HIPPIENAMN (Vad du åt till frukost, ditt favoritträd): Actimel Pil
DITT GANGSTANAMN (första 3 bokstäverna från ditt första namn+izzle): Sanizzle (haha, lol)
DITT ARABNAMN (två första bokstäverna i ditt första namn, tre sista bokstäverna i ditt mellan namn och de fyra första bokstäverna i ditt efternamn): Sannagunn
DITT SPÖKNAMN (svarta och namnet på ditt/dina/föredetta husdjur): Svarta Ninen

Lämna ett avtryck
Postat av: m a j a n

Sv: Ja det finns mycket man skulle vilja säga men inte kan med.

2009-04-09 @ 23:25:37
URL: http://majan.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0