Internet Explorer

Jag har kommit fram till en sak;
jag ogillar Internet Explorer, skarpt!
Vi brukar ha Mozilla Firefox annars,
men det kluddar varje gång man ska in,
det är precis som vår dator inte vill ha Mozilla
och det är så trist, för Mozilla är bäst,
iaf enligt mig, mkt mer lättmanövrerat
och det är inte på långa vägar lika seeegt som Explorer,
nej, jag gillar verkligen inte Explorer...

Dessutom ser bloggen helt skum ut här,
klockan ligger ibland ovanpå visningsbilden
och min nedräkning är röd,
fast den i själva verket är svart och
sen är det egentligen inte så mkt mellanrumm mellan de två..
Nej, helt skumt...
Jag gillar det inte,
dessutom, ovanpå allt, så ibland vill det stänga ner och då gör det det,
samtidigt som det startar upp den gamla sidan efteråt,
kan väl vara bra, fast inte när den gör det nästan hela tiden,
då är det störigt...
Nej, jag gillar verkligen inte Explorer...

Okej, nu blev dettta ett riktigt långt gnälleinlägg,
aja, sånt är livet ;p

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0