"Helgen" över

Tisdag idag,
"helgen" är över, och vardagen tar vid igen,
fast mina dagar känns ändå som lördag, vilken dag det än är...
Ska på möte på skolan idag, en snabbis bara, vid lunch,
men lär ändå få ta tåget vid 12.52 =/

Fick inte så mkt gjort igår,
för jag fick nån akut huvudvärk och mådde inte alls bra...
Det känns inte riktigt bra, men vad gör man..
Kimmy snackade om att införsakffa sig en laptop,
så att han slipper slåss med mig,om sin egen dator.
Ja, de rike de kan!
Fast hade han inte varit hemma och a-lös nu så hade vi inte behövt slåss om den.
Mitt examensarbete är faktiskt viktigare än hans snes-spelande,
faktiskt!

Lämna ett avtryck
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

hej söt, ska vi prenumerera på varandras bloggar? :D

2009-04-14 @ 14:32:58
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Patrycja

Nej tror inte det är nåt allvarligt. Det är väl mest rutin skulle jag tro, att de kollar sånt. Tja. Allt väl med dig? Kramar

2009-04-18 @ 08:06:01
URL: http://patrycja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0