Diadem = huvudvärk?

Hmm, jag undrar det,
hur det kommer sig att man allt som oftast får huvudvärk när man använder diadem,
eller ja, jag får det nästan alltid,
de sitter inte ens så hårt att man borde få det...
Hmm, nej, det tål att granskas vidare på...

Lämna ett avtryck
Postat av: Lajl

de där känner man igen. de behöver inte sitta hårt, men ändå får man huvudvärk. inte hårt, men de ger ändå ett slags tryck bakom örat som i sin tur ger huvudvärk.

2009-04-29 @ 09:06:17
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Patrycja

Hmm. Nej, det är verkligen inte synd om tigern. Tänk, den har ju så mycket mat den bara kan önska sig! En människa om dagen borde väl räcka ett bra tag? Men det är klart tigern ska ha en hundkoja, jag menar, öhh, tigerkoja. Och kanske att vi kan klona fram en liten tigerflicka till den också...



Men ja visst. vi bygger en ö. Mitt i havet. Men det får inte vara för nära, dagispedofilerna får inte kunna simma in till land (om de nu skulle lyckas ta sig över det 4 meter höga 3000-voltsstaketet utan att bli grillade), men inte för långt bort heller, det måste vara i svenskt vatten så vi slipper betala någon form av hyra, och helikopterbränslet är rätt dyrt these days, så som sagt, inte för långt.



vad gäller diadem fick jag precis en ny idé. Eftersom jag håller med om att de ger huvudvärk (har ett par glasögon som ger hemsk huvudvärk för de klämmer så...) kan vi tvinga dagispedofilerna att ha diadem. På så vis kommer de få migrän och kan inte genomföra någon kupp genom att göra cirkusdjur av tigern och göra den feg och kuvad. Vad säger du om det? Migrän, ett ton knott 6 mygg, OCH en tiger (eller två). Suveränt!

2009-04-29 @ 11:14:50
URL: http://patrycja.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej!



Jag skriver en uppsats om bloggar – varför man bloggar, och undrar ifall du skulle kunna ställa upp på en intervju? Intervjun behöver inte ta så lång tid, beror på hur mycket du vill berätta om ditt bloggande.



Jag väljer ut helt slumpmässigt ut bloggar, och min uppsats kommer att baseras på ett flertal intervjuer.



Om du vill ställa upp så skulle jag vara väldigt tacksam! Om du är intresserad, skicka ett mail till [email protected] (Känn dig annars fri att ta bort kommentaren!)



Mvh Åsa

2009-04-29 @ 11:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0