En vecka och 3 dagar...

Nu var det typ en vecka sen jag skrev.. igen..
Aja, har liksom inte tänkt på det så där...

Okej, det som hänt i snabba drag:
Måndag, förra veckan: På kvällen var vi på Vä-anstalten på studiebesök, väldigt intressant,
så numer vet jag hur det funkar och ser ut på ett fängelse..
Onsdag: hade vi utvärdering på sommarfjäll med Ola, och gav även honom vår present,
en "naken"kalender som vi fotade uppe i fjällen, väldigt fin är den =)
Torsdag: utvärdering av SkåneRock och så auktionerade vi ut alla saker som blivit kvar efter lotteriet,
jag fick hem ett sjukt snyggt draperi, tyckte det behövde bytas ut faktiskt =)
Fredag: Ingen skola, men åkte ner till Lund och käkade middag hos Sara o Thin istället,
samt att jag träffade Jonas, som jag inte sett sen H-veda marknad =)
Lördag: Kalas hos Kimmys kusin, trevligt, och god mat och sånt, precis som vanligt,
köpte lite jultidningar av kusinen också, precis som vanligt...

Måndag: ska egentligen ha praktik på Norrängsskolan,
men eftersom de har lov och vi måste ha våra 5 veckors praktik,
så tänkte jag att jag skulle ha lovveckans praktik på ett ställe där jag varit innan,
på Österäng, så där har jag min praktik, med min mentor som handledare =)
Det är bra, för då får jag träffa henne också lite och kicka igång det där mentorsskapet =)
Tisdag: Praktik och möte på Norräng om nästa veckas praktik..
Jag ska följa en klass i två veckor och sedan vara på boendet i två veckor
Onsdag: Praktik. Jag, Carro o Bujar åkte till Tullen med några ungar från gården och klättrade,
jag vågade inte riktigt prova själv, för jag är höjdrädd..
Jag träffade även min lillebror som var där och skatade =)
Några av killarna klättrade på backar, och en kille klarade 21 stycken, han hade klarat 22 om det inte vore för att vi inte fick upp den backen, ingen kunde kasta tillräckligt högt upp... han var inte så gammal heller, typ 12 eller 13...
Senare träffade jag en gammal barnomskompis på gården, tyckte väl jag kände igen honom =)

Idag: sista dagen på Österäng, sen har jag min praktik på Norräng...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0