SkåneRock och samarbetsövningar

Idag har det varit SkåneRock för hela slanten,
jag stämplade klart mina kvittenser,
det var typ 1200 kvar, segt, men jag blev färdig iaf,
sen skulle jag dela på dem,
med sån där pappersgiljotin eller vad det heter,
mkt skojigt..
Sen fixade jag med programbladet,
jag blev faktiskt väldigt nöjd med resultatet =)
Så det går i tryck på onsdag...

Sen hade vi Socialpsykologi med lite samarbetsövningar,
som var väldigt roliga =)
Det är rätt skönt o få komma ifrån föreläsningarna lite
och det i det här ämnet har vi haft mkt sådana här övningar, vilket är kul..

Imorgon blir det Bodies-utställningen i Köpenhamn =)
Ska bli spännande,
undrar om jag kommer klara det,
det är ju ändå äkta, konserverade kroppar jag ska titta på...
Aja.. det löser sig väl...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0