SkåneRock '08

Det var som bekant SkåneRock '08 i fredags,
rock 'n' roll-galan för funktionshindrade
som vi blivande fritidsledare på Eslövs folkhögskola har arrangerat i 12 år.

Det blev väldigt lyckat,
som alltid =)

Jag och Katta skötte garderoben med två ettor och Annikas syrra..

Jag tycker själv att garderoben är jätterolig att stå i, den och att plocka disk är de bästa uppgifterna man kan ha den här kvällen, för det är då man får bra kontakt med besökarna...

Står man i garderoben brukar många komma dit och snacka med en och plockar man disk får man chans att se allt, eftersom man springer runt på hela bygget =) Nu plockade jag ingen disk det här året, men jag fick se mkt ändå =)

Vi hade Idol-Andreas från Idol 2007 som gästartist och det var väldigt uppskattat. Det märktes även att Andreas tyckte det här var roligt =)

Jag hade kunnat jobba på SkåneRock alla år framöver, det är med all säkerhet det roligaste arrangemanget att vara med om under den här utbildningen, och man får dessutom chansen att vara med på den 2 gånger, första året som hjälpreda och andra året som arrangör =) Dock är det en aning jobb att stå i ett halvår innan som arrangör ;)

Jag snackade med en himla massa härliga människor och hade även en och annan uppvaktare =P, vilket är vanligt som personal under den här kvällen... ;)

Hmm, jag vet inte mer vad jag ska säga om den här kvällen,
det går liksom inte att beskriva i ord hur fantastiskt det är att vara med om ett sånt här event...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0