En lista om allt möjligt

Hur svarar du i hemtelefonen?
"Ja, hej, det är Sandra".


Hur svarar du i mobiltelefonen?
Det beror lite på vem det är som ringer, men annars som ovan eller bara "Ja, hallå!?"


Ringer det mycket till dig?
Nej, det kan man väl inte påstå direkt, fast det går lite i perioder.


Ringer du mycket?
Ja, rätt mycket faktiskt.


Vem ringde du senast?
Syrran.


Hur mycket pengar har du?
Så det räcker.


Senast kramat och när?
Kimmy, typ för nån timme sen.


Antal timmar sömn inatt?
7-8 ungefär.


Sov du ensam?
Nej.


Vem sov du hos senast?
Måste vara hos Sara o Thin, i somras,
om man inte räknar när jag passade F&Fs hus för ett par veckor sen.


Vem sov hos dig senast?
Frida & Jeppe.


Vem vet mest om dig?
Vet inte, beror nog på vem och vad och så.
Men syrran vet en del, Sara vet också en del.
Antar att Kimmy också vet en hel del.


Vem vet du mest om?
Nog samma som ovan.


Vad ser du fram emot?
Just nu ser jag nog mest fram emot Skånerock,
eftersom det är så mycket nu och det ska bli skönt o ha det avklarat.


Vad vill du ha just nu?
En utlandsresa,
men det bill jag alltid ;).


Vem hånar du?
Hmm, det är nog olika på den fronten.


Vem längtar du mest efter?
Kimmy =)


Vem vill du helst slippa?
Ojdå, kan nog inte komma på nån nu.


Vem stör du dig på?
Hmm, lite olika.


Vem vill du sova bredvid inatt?
Kimmy, men eftersom vi är sambos så får jag göra det vilket fall som.


Vilken buss åker du oftast?

Åker inte buss så ofta, mest tåg faktiskt, eller så kör jag själv.
Skulle det vara att jag åker buss så är det i Lund och då är det antingen 3:an eller 6:an jag åker.


Vilken årstid är det nu?
Mitten på hösten, precis då alla löven börjar skifta i olika färger och falla till marken


Anser du dig själv snygg?
Hmm, nej...


Har du varit kär?
Ja.


Är du kär nu?
Ja.


Är du en bra partner?
Jag tror det.


Har någon varit otrogen mot dig?
Nej, inte vad jag vet.


Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
Nej.


Har du varit otrogen?
Nej.


Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Inget av det.


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja.


Vad åt du senast?
Usch, Mc-mat


Är du polare med grannarna?
Inte direkt polare, har nog bara snackat med hon rakt över.


Har du varit på ett party?
Det närmaste är nog disco och det har jag inte varit på sen sexan,
såvida man inte räknar sexparty =P


Har du varit utomlands?
Ja i Danmark, Tyskland och Spanien.


Var är dina syskon just nu?
Den ena är i Åsum och den andra är i Värnamo,
ska vi sen ta styvsyskonen så är två i Tomelilla eller nåt och de andra två vet jag inte riktigt


Vilken tid gick du upp imorse?
06:27


Vad gjorde du kl. 2 inatt?
Minns inte, sov, tror jag.


Vad är det första du gör på morgonen?
Går på toa, duschar, klär på mig, borstar tänderna och sminkar mig.


Vad ska du göra efter det här?

Titta på TV, snart Desperate Housewives, för Ugly Betty får jag inte se för K


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0