Antingen eller-lista

Har lite tråkigt så jag besvarar lite listor =)

Antingen eller

Kött
eller fisk (beror på humör)
Drink eller shot
Öl eller vin (helst inget av det, men måste jag välja blir det vin, även om det kan bli öl oxå ibland)
Kaffe eller te
Kort  eller kontant
Dusch eller bad
Pumps eller ballerina (jag är så pass lång redan så jag känner mig för lång i högklackat)
Svart eller vitt
Winnerbäck eller Lundell (gillar ingen va dem sådär direkt)
Paris eller Nicole:
TV eller film (båda faktiskt)
Morgon eller kväll

Motsatta könet

Gillar du någon just nu från det motsatta könet:
Ja, min pojkvän/sambo.
Vet den om det: det vore konstigt annars, men jo...
Gillar någon annan dig just nu:
nej, vem skulle det vara?!
Vad tittar du först på hos en man: ögonen
Vad är sexigt på en man: ojoj, finns så olika på allt, men han ska vara fräsch iaf
Vad är osexigt på en man: hår på ryggen och på andra konstiga ställen
Har du varit riktigt kär: jajamän
Ditt längsta förhållande varade: det varar fortfarande, 3 år och 10½ månad.
Vill du gifta dig: självklart
Vad föredrar du att göra på en dejt: hmm, vet inte faktiskt

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0