btw...

glömde helgens bravader, haha

Fredag: var en stund hos A, käkade lite och så,
trevligt var det, förutom att K är som en annan körlärare när man kör hem,
gör så, gör si, gör inte så, gör inte si,
otroligt störande, jag kommer kasta ut honom från bilen om han fortsätter så...

Lördag: En runda till IKEA, skulle köpa lite grejor som fattades hemma och så,
även lite kattsaker, men jag blev otroligt besviken då där inte fanns mkt o välja på,
det blev bara en vattenskål =/
Sen köpte jag ett varmare duntäcke inför vintern *mys* plus en massa andra saker,
blev lite förvånad över slutsumman, bara hälften av vad jag brukar handla för, illa...

Senare bar det väg hem till svärmor en stund, slutae med att vi käkade där,
kollade även in Eddies rum, som skulle byggas ut och nu blivit färdigt,
mkt fint...

Idag: tvätt antagligen, om jag orkar, det är så förbannat tradigt...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0