Lite update

Nu var det sisådär tre veckor sen jag uppdaterade,
är lite dålig med det just nu...

Men iaf,
det går hur bra som helst med bebbarna =)
är väldigt glad att jag bestämde mig för att ta dom =)

Jag har avslutat min praktik nu, igår faktiskt,
trivdes oerhört bra där...
hade tre veckor i skolan och en vecka på elevboendet.
Fick tom hoppa in lite som vikarie i onsdags och torsdags,
detta eftersom det hade gått så bra med allt,
så jag var assistent åt en kille på skolan,
detta gick ihop som så att jag inte hade min praktik förrän på eftermiddagen,
så det löste sig, även om det blev lite längre dagar än vad det var meningen.
Jag hade fått goda vitsord från personal på skolan och har även blivit uppskriven på vikarielistan,
så det bådar gott inför framtiden.
Det kändes faktiskt lite sorgligt och trist att lämna allt,
jag kommer att sakna det, både elever och personal...

Sen har det hänt lite andra saker, som jag inte tänker ta upp här...



Imorgon är det 1:a advent =) och snart fyller min blogg 1 år =)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0