13 svar

Mitt sämsta inköp är säkert något impulsköp, som jag inte kommer på just nu

Om jag bara fick äta en sak resten av mitt liv tacos, för det går att variera ;)

Om jag fick vara en annan person för en dag så skulle det inte vara nån annan än mig själv

Jag skäms för att jag gillar - det jag gillar, gillar jag, varför skämmas?!

Jag är rädd för att bli helt ensam

Om jag fick leva om en dag i mitt liv skulle det bland annat vara 2004-12-01

Jag gråter till filmen Landet för längesedan eller P.S I love you

Jag har tvångstankar om vadå, vet inte ens om jag har några tvångstankar

Mitt favoritplagg är mina "baggy"jeans, som nu är väldigt slitna och trillar sönder vilken sekund som helst

Den bästa tv-serien någonsin är One Tree Hill (och O.C, men den går ju inte längre =()

Inte ens för alla pengar i hela världen skulle jag skada de jag älskar

När ingen ser så brukar jag dansa runt i lägenheten och sjunga med låtarna som spelas

Om jag var en superhjälte så skulle min superkraft vara något bra och användbart


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0