Torsdag

Bara en dag kvar i skolan innan praktiken nu,
fixade förresten den igår, skönt,
var kanske lite sent på det,
men jag hade inte riktigt fått tag på den jag hade tänkt först,
vilet fall som blir det i Kristianstad,
också rätt skönt... =)

Har varit på pmr och fixat med porteringen av mitt gamla nummer,
har inte fått nåt svar från Tele2 än,
tydligen ska dem vara en aning sega när det gäller sånt,
jobbigt sånt där...
men blir det godkänt så har jag mitt ordinarie nummer from den 16:e =)
Då slipper man ha två mobiler...

Idag hade vi bara bild, sista lektionen i det,
så vi utvärderade kursen och brände våra lersaker,
(som vi gjorde nån gång i början av året)
så kallat Raku-bränning,
Väldigt snyggt blev det,
är så jävla nöjd med mina "fat" så jag vet inte vart jag ska ta vägen *haha*,
enligt Henrik så om det är mindre än 10% fel så är det lyckat,
jag tyckte inte jag hade något fel alls,
utom möjligen att det var tjockare med glasering på nåt ställe,
men det ger ju den sin charm på nåt sätt =)
Så med andra ord var mina verk helt lyckade.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0