Praktiken: dag 7

Klippte luggen lite igår,
för jag pallade inte ha den sned längre
(brukar ha det när den blivit för lång)
Den ville ändå aldrig som jag ville,
så nu är det mkt bättre...

Rätt många undrade om jag klippt mig =)
väldigt ovanligt för ett gäng killar,
men sen kan det oxå bero på att jag hade håret nersläppt,
(ser bättre ut när man klippt luggen)
och för at det syntes relativt tydligt att jag hade gjort något med luggen =)

Snackade en massa, som vanligt igår,
med besökarna/ungdomarna...
Fick veta att jag kommer att få ett jättebra betyg av Sami =D
Tydligen stannar inte de kvinnliga anställda/praktikanterna särskilt länge,
klimatet är som sagt ganska tufft,
men jag är tuff så jag klarar det,
herregud, jag menar, tre veckor, vad är det?!

Sen har jag nog aldrig haft så här kul på en praktikplats,
fan vad jag skrattar, jag har skitkul! =D


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0