Praktiken: dag 5

Regnade som bara den när jag körde till Krstad,
lite tradigt, men bra oxå för det har inte regnat på säkert två veckor...
Det var väl rätt lugnt på gården,
där var inte så många,
vilket det inte brukar vara vid den här tiden på året...
Sen finns det kanske dem som kommer pga mig...
Haha, nej, skämt åsido..
Jag och Sami bestämde oss för att köpa egen man o göra,
istället för att köpa pizza eller kebab eller åt annat sånt onyttigt.
Vi fick hjälp ab en tjej på gården,
så hon fick oxå lite mat som tack =)
Det blev panerad blåvikling eller nåt =S, stekt potatis, broccoli och rödlök, tomat och remouladsås med limesaft och kryddor i, mkt mkt gott, ska jag göra hemma nån gång =)
Satt o snackade med grabbsen hela kvällen,
om lite olika saker, som alltid...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0